cz
Česká republika langAr

lidé

sylwetki logo
Nechali jsme promluvit své zaměstnance



Katarzyna, ředitelka Obchodního a marketingového oddělení Matopat


Jak vypadá váš profesní rozvoj v TZMO SA?

Jako absolventka Univerzity Mikuláše Kopernika v Toruni jsem začala pracovat jako specialista v oddělení marketingu. Příprava nabídky speciálních obvazů pro léčbu chronických ran, za kterou jsem byla zodpovědná na začátku, pro mě jako pro chemika se specializací na polymery byla zajímavá a zcela nová. Musela jsem se hodně naučit, abychom mohli vytvořit naši nabídku speciálních obvazů a směřovat ji k našim klientům - zdravotnickému personálu a pacientům. Během šesti let mé práce na této pozici jsem získala zkušenosti s implementací projektů v oblasti marketingu, vzdělávání klientů a vytváření image TZMO SA na zdravotnickém trhu. Ráda si připomínám ty doby, kdy jsem se mohla podílet na budování standardů dlouhodobé péče v Polsku a na podpoře tohoto procesu ve prospěch naší společnosti. Od roku 2005 jsem se zabývala oblastí prodeje. Po dobu 3 let jsem vedla tým obchodníků, kteří nabízejí zdravotnické výrobky na polském trhu, a byla jsem zodpovědná za vytváření prodejní strategie. V současné době, jako ředitelka Obchodu a marketingu Matopat, mám pod sebou dvě oddělení, která jsou mi podřízena: jedno oddělení, které působí na trhu nemocnic a farmaceutického prodeje a druhé, provozní oddělení marketingu, oddělení veřejných aukcí, administrativa prodeje a Evropské centrum dlouhodobé péče. Je to tým asi 100 lidí.


Jaké jsou možnosti, které jste dostala v práci v TZMO SA?

Vzhledem k mé profesní kariéře této společnosti vděčím za všechno. Mé schopnosti jsou dnes výsledkem mé tvrdé práce a možnosti dělat rozhodnutí v různých oblastech, které jsem dostala od TZMO SA. Je to ten druh společnosti, ve které, pokud máte nápady a jste iniciativní, můžete komunikovat s manažery, a uvádět své myšlenky do praxe. Vzhledem k tomu, že mám blízko k oblasti vzdělávací činnosti a vytváření image společnosti, chtěla bych zdůraznit, že bez otevřenosti a chápavosti vedení by tento druh velice drahé činnosti a její implementace nebyl vůbec možný. Vzhledem k tomu, že stojím na straně prodeje a obchodu TZMO SA, všechny aktivity, které podporují prodej, jsou mojí vášní a jsem ráda, že je mohu podpořit.


Jaké jsou vaše profesní výzvy do budoucna?

Jsou to obrovské výzvy, protože můj tým je jako lídr zodpovědný za prodej na polském trhu. Naším cílem je udržet tuto pozici. To znamená každodenní soustavnou práci na vyhledávání výhod oproti konkurenci. To nám dává možnost zvyšovat prodej. A co víc, pro mě je velmi důležité budovat v týmu takovou atmosféru, abychom se všichni těšili do práce, a abychom chápali naše cíle stejně a dělali vše, co povede k jejich dosažení. Nemám žádné pochybnosti, že výzvy, které jsou v popředí naší společnosti, od nás požadují budování týmové práce a přesvědčení, že každý zaměstnanec prostřednictvím svého úsilí, nasazení a tvořivosti má významný vliv na úspěch společnosti.

kariéra